ალბათ არც გაგიკვირდებათ, თუკი გეტყვით რომ ხელოვნური ინტელექტი მარკეტინგშიც და მათ შორის სოციალურ მედიაშიც 2024 წლის ერთ-ერთი მთავარი ტრენდია.
"Hootsuite"-ის მიერ ჩატარებული კვლევის მიხედვით კომპანიების უმეტესობა ხელოვნურ ინტელექტს ტექსტების რედაქტირებისთვის და დახვეწისთვის იყენებს, ხოლო აღნიშნული ტრენდის ზრდა 2024 წლისთვის 28 %-ით არის მოსალოდნელი.
საინტერესოა, რომ ხელოვნური ინტელექტი ყველაზე ნაკლებად გასულ წელს ჩატბოტებისთვის პასუხების შესაქმნელად გამოიყენებოდა, თუმცა აღნიშნული ტრენდი "Hootsuite-ს" ვარაუდით 2024-ში ყველაზე მეტად, 318%-ით გაიზრდება.
Hootsuite-ს დეტალურ რეპორტს შეგიძლიათ გაეცნოთ შემდეგ ბმულზე.
თქვენ იყენებთ ხელოვნურ ინტელექტს თქვენს საქმიანობაში? გაგვიზიარეთ გამოცდილება კომენტარში.