ბრენდი შედგება ორი კომპონენტისგან: შინაარსობრივი და ვიზუალური. მარტივად, რომ წარმოიდგინოთ ბრენდი შეგიძლიათ შეადაროთ ადამიანს თავისი ღირებულებებით, ქცევის წესებით, ურთიერთობის და კომუნიკაციის სტილით, გარეგნობით და ა.შ. სწორედ, აქედან გამომდინარე თქვენი ბრენდის შესაქმნელად უნდა გაიაზროთ და განსაზღვროთ:
აღნიშნული ეტაპის შესწავლის შემდეგ ხდება ბრენდის სახელის მოფიქრება და ვიზუალური იდენტობის შექმნა, რომელიც მოიცავს:
ძლიერ ბრენდს ბევრი დადებითი მხარე აქვს და დიდი სარგებლის მოტანა შეუძლია თქვენი კომპანიისათვის, მათ შორის:
დაინტერესდით ჩვენი მომსახურებით? დაგვიკავშირდით: 577 14 17 48