ლოგო და ბრენდინგი
ლოგო და ბრენდინგი

ბრენდი შედგება ორი კომპონენტისგან: შინაარსობრივი და ვიზუალური. მარტივად, რომ წარმოიდგინოთ ბრენდი შეგიძლიათ შეადაროთ ადამიანს თავისი ღირებულებებით, ქცევის წესებით, ურთიერთობის და კომუნიკაციის სტილით, გარეგნობით და ა.შ. სწორედ, აქედან გამომდინარე თქვენი ბრენდის შესაქმნელად უნდა გაიაზროთ და განსაზღვროთ:

  • რა არის თქვენი ღირებულებები და პრინციპები
  • ბრენდის რომელ არქეტიპს მიეკუთვნებით
  • როგორი საუბრის ტონი გაქვთ
  • რა ასოციაციები გინდათ აღძრათ მომხმარებლის გონებაში

აღნიშნული ეტაპის შესწავლის შემდეგ ხდება ბრენდის სახელის მოფიქრება და ვიზუალური იდენტობის შექმნა, რომელიც მოიცავს:

  • ლოგოს დიზაინს
  • ფერების და ფონტების შერჩევას
  • ვიზუალური სტილის შემუშავებას (Pattern)
  • ლოგოს ვერსიების და ფორმატების განსაზღვრას
  • საპრომოციო მასალებისთვის დიზაინის შექმნას

ძლიერ ბრენდს ბევრი დადებითი მხარე აქვს და დიდი სარგებლის მოტანა შეუძლია თქვენი კომპანიისათვის, მათ შორის:

  • კონკურენტებისგან გამორჩევა
  • მომხმარებელში ნდობის გაზრდა
  • ლოიალურობის შენარჩუნება
  • მოგების მაღალი მარჟის დაწესება

დაინტერესდით ჩვენი მომსახურებით? დაგვიკავშირდით: 577 14 17 48

ბრილიანტ პრომოუშენი
სტრატეგიული მარკეტინგი
2018
სრულად ნახვა
ბელვიუ რეზიდენს ბათუმი
სტრატეგიული მარკეტინგი
2018
სრულად ნახვა
აჭარის ტურიზმის დეპარტამენტი
გრაფიკული დიზაინი, ვებ-გვერდი
2017
სრულად ნახვა
აჭარა ტური
ლოგო, ბრენდინგი, გრაფიკული დიზაინი, სოციალური მედია მარკეტინგი, ვებ-გვერდი
2017
სრულად ნახვა
ბელვიუ რეზიდენს ბათუმი
ლოგო, ბრენდინგი, ვებ-გვერდი
2018
სრულად ნახვა
მზიური გარდენსი
ზღვისპირა საცხოვრებელი კომპლექსი მახინჯაურში, ბათუმში
2019
სრულად ნახვა
რესტორანი ეპოქა
ბრენდინგი, გრაფიკული დიზაინი
2024
სრულად ნახვა
სტომატოლოგიური კლინიკა ექსპერტალი
ბრენდინგი, გრაფიკული დიზაინი
2024
სრულად ნახვა
პიცერია პიცა მიცა
ბრენდინგი, გრაფიკული დიზაინი, სოციალური მედია მარკეტინგი, საძიებო სისტემის მარკეტინგი, სტრატეგიული მარკეტინგი
2023
სრულად ნახვა