ბრენდინგი
ბრენდინგი

ბრენდი შედგება ორი კომპონენტისგან: შინაარსობრივი და ვიზუალური. მარტივად, რომ წარმოიდგინოთ ბრენდი შეგიძლიათ შეადაროთ ადამიანს თავისი ღირებულებებით, ქცევის წესებით, ურთიერთობის და კომუნიკაციის სტილით, გარეგნობით და ა.შ. სწორედ, აქედან გამომდინარე თქვენი ბრენდის შესაქმნელად უნდა გაიაზროთ და განსაზღვროთ:

  • რა არის თქვენი ღირებულებები და პრინციპები
  • ბრენდის რომელ არქეტიპს მიეკუთვნებით
  • როგორი საუბრის ტონი გაქვთ
  • რა ასოციაციები გინდათ აღძრათ მომხმარებლის გონებაში

აღნიშნული ეტაპის შესწავლის შემდეგ ხდება ბრენდის სახელის მოფიქრება და ვიზუალური იდენტობის შექმნა, რომელიც მოიცავს:

  • ლოგოს დიზაინს
  • ფერების და ფონტების შერჩევას
  • ვიზუალური სტილის შემუშავებას (Pattern)
  • ლოგოს ვერსიების და ფორმატების განსაზღვრას
  • საპრომოციო მასალებისთვის დიზაინის შექმნას

ძლიერ ბრენდს ბევრი დადებითი მხარე აქვს და დიდი სარგებლის მოტანა შეუძლია თქვენი კომპანიისათვის, მათ შორის:

  • კონკურენტებისგან გამორჩევა
  • მომხმარებელში ნდობის გაზრდა
  • ლოიალურობის შენარჩუნება
  • მოგების მაღალი მარჟის დაწესება

დაინტერესდით ჩვენი მომსახურებით? დაგვიკავშირდით: 577 14 17 48